Δεν έχετε εγγραφεί ακόμα; Δημιουργήστε το δικό σας λογαριασμό και παρακολουθήστε όλα τα στάδια εξέλιξης της παραγγελίας σας.
Ολοκληρώστε την παραγγελία σας άμεσα χωρίς εγγραφή στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα.
To Wizcom InOrder® είναι η ολοκληρωμένη και ενοποιημένη σουίτα επιχειρηματικού λογισμικού για Hospitality, Retail, Mobile και Business Intelligence εφαρμογές.
Ιδανικό για πολυχώρους όπου απαιτείται διαχωρισμός των εκτυπώσεων σε πολλαπλά κέντρα παραγωγής όπου οι αποστάστεις είναι μεγάλες και απαιτούνται πολλαπλά τερματικά χειρός (Κινητά τηλέφωνα)
Το inOrder, προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις POS,είτε πρόκειται για αυτόνομο κατάστημα, είτε για μια αλυσίδα καταστημάτων. Η κεντρική διαχείριση παρέχει ολοκληρωμένα εργαλεία ενημέρωσης.
Το inOrder Retail αποτελεί την κατάλληλη λύση για επιχειρήσεις εντατικής λιανικής πώλησης όπως: Καταστήματα & αλυσίδες ψιλικών, Μίνι-Μάρκετ, περίπτερα, εποχιακά καταστήματα, ...
Το inOrder Online delivery αυτοματοποιεί τις παραγγελίες μεσω internet, καταργώντας τις τηλεφωνικές κλήσεις. Οι παραγγελίες εμφανίζονται αυτόματα στο πρόγραμμα και με την έγκριση του χειριστη εκτυπώνονται...
Το inorder προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις για τις επιχειρήσεις που παρέχουν υπηρεσίες κατανάλωσης. Ειδικές διαδικασίες έχουν αναπτυχθεί εντός του λογισμικού ...
Ειδικά σχεδιασμένο για χρήση σε χώρους σερβιρίσματος. Πολλές λειτουργίες όπως μεταφορά ειδών, μεταφορά τραπεζιού, συγχώνευση τραπεζιού, χρέωση κερασμένου σε άλλο τραπέζι, ...
Το λογισμικό inOrder είναι σχεδιασμένο για να καλύψει τις ανάγκες των επισιτιστικών τμημάτων ενός ξενοδοχείου με πολλαπλά κέντρα παραγωγής και δυνατότητα χρέωσης του λογαριασμού σε δωμάτιο.
Εάν αναζητάτε τρόπο να μειώσετε τις άσκοπα χρονοβόρες διαδικασίες, που κοστίζουν στην επιχείρησή σας χρόνο και χρήμα
Το inOrder σας προσφέρει σήμερα μια μοναδική δυνατότητα: όχι μόνο απλοποιεί πλήθος πολύπλοκων εργασιών διαχείρισης, αλλά ταυτόχρονα εξασφαλίζει μοναδική ταχύτητα στην οργάνωση και τη λειτουργία της επιχείρησής σας, εξοικονομώντας χρόνο και εξασφαλίζοντας σημαντικά μεγαλύτερη παραγωγικότητα.
Σχεδίαση πολλαπλών φυσικών χώρων και τραπεζιών. Πολλαπλές καταστάσεις στα τραπέζια (ανοιχτό, κλειστό, αναμονή λογαριασμού, εξοφλημένο, σε κράτηση ). Μεταφορά τραπεζιού σε άλλο χώρο, πόστο κ.α
Η εφαρμογή υποστηρίζει τα μεγαλύτερα ERP της αγοράς, πολύ μεγάλη γκάμα ταμειακών μηχανών και περιφερειακών συσκευών,όπως: ζυγιστικά συστήματα, display πελατών, αναγνώστες barcode.
Η οικογένεια εφαρμογών inOrder ανταποκρίνεται στις υψηλές απαιτήσεις των επιχειρήσεων, με άμεσα και συγκεκριμένα αποτελέσματα συμβάλλοντας με τον καλύτερο τρόπο στη δημιουργία υποδομής και την αξιοποίηση εργαλείων που ενθαρρύνουν την ανταγωνιστικότητα και την ανάπτυξη στο μέλλον.
Το inOrder Delivery έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει πλήρεις λύσεις στις επιχειρήσεις διανομής φαγητού. Καλύπτει όλη τη διαδικασία διανομής φαγητού, από την αναγνώριση του πελάτη μέχρι και τον έλεγχο του διανομέα. Υποστηρίζει λειτουργίες που κάνουν την καθημερινή λειτουργία της επιχείρησης απλή και αποτελεσματική.
Το Wizcom InOrder ® BackOffice παρέχει τη δυνατότητα διαχείρισης και παρακολούθησης πολλαπλών εταιρικών διαστάσεων και υποστηρίζει πολυεταιρική οργάνωση σε ενιαία Βάση Δεδομένων. Το λογισμικό προσφέρει πλήρη διαχείριση όλον τον δεδομένων και άμεσα αναλυτικές πληροφορίες, αναφορές, Dashboards και αναλύσεις B.I. για το σύνολο των δραστηριοτήτων της επιχείρησης σε πραγματικό χρόνο.